🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

ما فریاد می‌زدیم…

(ثبت: 208449)

ما فریاد می‌زدیم: «چراغ! چراغ!»
و ایشان درنمی‌یافتند.

 

سیاهی‌ چشمِشان
سپیدی‌ کدری بود اسفنج‌وار
شکافته
لایه‌بر لایه‌بر
شباهت برده از جسمیّتِ مغزشان.

 

گناهی‌شان نبود:
از جَنَمی دیگر بودند.

 

۲۱ خردادِ ۱۳۶۷

 

 

 

 

 

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا