🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۳۲

(ثبت: 257081) اسفند 18, 1401 

 

(۱)

به سوی تو،
جاده‌های بسیاری پُشت سر گذاشتم…
***
دست خودم که نیست؛
از قلبم بپرس!

 

(۲)

مترسکِ مغموم،
بعد از برداشتِ مزرعه
نگاهِ شرمگینش را می‌دزدد-
از کلاغ‌های گرسنه!

 

(۳)

آه لیلا،
لیلا-
دیگر با تمامِ یقین باورم شد،
بی‌تو،
زمین جای خوبی نیست!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    اسفند 18, 1401

    درودها شاعر ارجمند استاد فلاحی گرانمهر🌱🍃🌿🌿🌾🍂👏👏🌹🌹🙏☘️
    اشعار کوتاهی خواندم بس دلنشین،قلمتان هماره نویسا☘️🙏🌹🌹👏🍂🌾🌾🌿🍃🍃🌱

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 18, 1401

    سلام و درود و خدا قوت

  3. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 18, 1401

    آه لیلا لیلا
    دیگر با تمام یقین
    باورم شد بی تو زمین
    جای خوبی نیست
    احسنت بسیار زیبا سروده اید
    👏👏👏👏🌹

  4. صفا یغمایی

    اسفند 18, 1401

    درودها جناب آقای فلاحی ارجمند
    خیلی لطیف ودلنشین سروده‌اید.
    موفق باشیدبزرگوار.
    🌺🌺🌺

  5. نسرین حسینی

    اسفند 18, 1401

    درودها برشما 🌺🍃🌺

  6. پروانه آجورلو

    اسفند 18, 1401

    درود
    قلمتان نویسا🌺

  7. غلامحسین جمعی

    اسفند 18, 1401

    به سوی تو،
    جاده‌های بسیاری پُشت سر گذاشتم…
    ***
    دست خودم که نیست؛
    از قلبم بپرس!

    درودو سپاس بزرگوار دستمریزاد عزیز زیبایند

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا