🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو سین مشدد به لب بوسه نابی

(ثبت: 452) دی 8, 1394 
تو سین مشدد به لب بوسه نابی

سهم دل من از تو فقط یک هیجان است

ای آه از این دل که هنوزم نگران است

 

درد است که بر شانه آواره به دوشم

آنرا که عیان است چه حاجت به بیان است

 

از سوز  دل و راز درونم خبری نیست

همبستر آغوش شب , آواز بنان است

 

آتش به سرم فکر تو را با غزل انداخت

در پشت نگاه تو چقد شعر جوان است

 

یک بوسه بده از لب شیرین و اناریت

گل کردن این باغ فقط کار زمان است

 

شاعر شده ام تیر به قلبم بزنی تو

عاشق شدنم کار دو ابروی کمان است

 

تو سین مشدد به لب بوسه ی نابی

تو داغی یک شعر که بر روی زبان است

 

من مد پر از خواهشم و  آیه ضالین

تو مثل غروبی که رسیده به اذان است

 

عاشق شده ام عاشق چشمان سیاهت

من معجزه می خواهم و دردم سرطان است