🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل نمی میرد

(ثبت: 256666) اسفند 7, 1401 
غزل نمی میرد

 

دل تو زنده ی عشق ازل نمی میرد
کسی که داشت در آن دل محل نمی میرد

دوام دولت ساقی ز دوست می طلبم
کسی که مشکل ما کرد حل نمی میرد

اگر چه کرد خدا مرگ تلخ را محتوم
چشید آن که ز لعلت عسل نمی میرد

کسی که از سر اخلاص بارها نوشید
زلال چشمه ی فیض ازل نمی میرد

دلش خوش است که گردد به راه دوست شهید
مریض عشق ز بیم اجل نمی میرد

غزل زبان دل عاشقان بی پرواست
غزل بگو که زبان غزل نمی میرد

به روزگار بنای امل مکن بنیاد
که آزمند مگر در امل نمی میرد

به زندگانی کوتاه غیر کار نکو
دلا مکن… به خدا خوش عمل نمی میرد.

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. درودها حضرت استاد
    بسیار عالی و فاخر و بیادماندنی🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹

    • درود بر استاد سخن حضرت دوست جناب حاج محمدی عزیز و فرزانه.از حسن نظر بلند آن استاد سپاسگزارم.

  2. طارق خراسانی

    اسفند 7, 1401

    دل تو زنده ی عشق ازل نمی میرد
    کسی که داشت در آن دل محل نمی میرد
    دوام دولت ساقی ز دوست می طلبم
    کسی که مشکل ما کرد حل نمی میرد
    سلام بر خورشید شعر و ادب
    خدا می داند محو این غزل شدم
    چه ابیات نابی
    همه بیت الغزل است
    اگر دعای خیر شما نبود بنده الان زیر خروارها خاک بودم
    در پناه خدا 🌱👌❤️❤️❤️❤️👌🌱

    • استاد گرانمهر وعزیز.ارادتمند نیازمند دعاهای خیر جنابتانم.سایه ات ای سرو سهی مستدام.

  3. صفا یغمایی

    اسفند 7, 1401

    درودها حضرت استاد.
    غزل زیبا ودلچسبی را میهمانتان بودم
    احسنتم.
    پاینده باشیدو فروزان.
    🌺🌺🌺

  4. علی معصومی

    اسفند 7, 1401

    درودها بر شما
    حضرت استاد خوش عمل کاشانی عزیز
    ♡♡♡
    کسی که رعشه بگیرد به رقص گیسویت
    به گاه لرزش خط گسل نمی میرد
    ♤♤♤

    • استاد معصومی عزیز و فرهیخته را درود و سلام…..چه بیت زیبایی سروده اید.امید که به غزل تبدیل شود.

  5. نسرین حسینی

    اسفند 8, 1401

    یسیار زیبا بود ودلنشین درودها برشما جناب خوش عمل کاشانی ارجمند
    قلمتون ماندگار 🌺🌺🌺

  6. غلامحسین جمعی

    اسفند 9, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارم جناب کاشانی

    دستمریزاد عزیز زیبا و درخور وفاخر است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا