🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کهکشان عشق

(ثبت: 262669) مرداد 14, 1402 
کهکشان عشق

به اشتیاق ِ عشق ِ تو به هر دری که سر زدم
صلای عشق و عاشقی برای بال و پر زدم

همیشه خوانده ای مرا به آن کرانه های دور
به خانقاه ِ عشق ِ تو سری در این سفر زدم

هوای عاشقانه ای ، گرفته جا نماز ِ من
بقد و قامت ِ دلم قیام ِ چشم ِ تر زدم

دو دستِ التماس ِ من سروده روسیاهی ام
اگر چه در مسیر شب طلایه ی سحر زدم

به چشم ِ انتظار ِ من نشسته شوق ِ ربّنا
به کهکشان ِ عشق ِ تو شراب ِ نیشکر زدم

گذشته ام ز جان ِ خود فدایی درت منم
تویی فقط خدای من به غیر ِ تو تبر زدم

امید ِ آنکه بشنوی صدای گریه های من
طلای استغاثه را به شیشه ی قدر زدم

 

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

نظرها 18 
  1. فاضله هاشمی

    مرداد 14, 1402

    بسیار زیبا سرودید

  2. .مینا .تمدن خواه

    مرداد 14, 1402

    درود بر شما بانوی گرامی
    دستمریزاد
    عاشقانه‌ای ناب و زیبا
    🌹🌹🌹

  3. معین حجت

    مرداد 14, 1402

    درود بر شما بانو خیاط پیشه گرامی …
    زنده و سلامت باشید👏👏👏💐💐💐

  4. محمد رضا خوشرو

    مرداد 14, 1402

    درودها استاد بانوی گرامی

    بسیار عالی

    گذشته ام ز جان ِ خود فدایی درت منم
    تویی فقط خدای من به غیر ِ تو تبر زدم

    🌺

  5. درود . بسیار عالی👌👏👏👏

  6. مهرداد مانا

    مرداد 14, 1402

    من هم یک لایک به این ” مفتعلن ” زیبا دادم
    دستت مریزاد

  7. علی معصومی

    مرداد 14, 1402

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  8. درود و عرض ادب خدمت مهربانو طلای کرمانی گرانقدر
    غزلسرای خوش ذوق و دیرآشنای کرمان
    لب مریزاد و نبض قلب و قلم تان همواره در تپش

    برایتان پیروزی و سرافرازی همیشگی آرزومندم

    👌🌹🌷🌺💐

  9. درود تان باد🌺🌺🌺

  10. سینا دژآگه

    مرداد 16, 1402

    سلام و عرض ادب بانو خیاط‌پیشه‌ی ارجمند
    زیبا و خوش‌ریتم سروده‌اید. درود بر شما.
    پاینده باشید🌸🌺🌸🌺

  11. سیامک عشقعلی

    مرداد 16, 1402

    سلام و عرض ادب خانم خیاط‌پیشه
    فوق‌العاده بود ✔️🙏

  12. فیروزه سمیعی

    مرداد 16, 1402

    درودتان باد مهربانوی ادیب و گرانقدرم 💗
    عارفانه عاشقانه ی زیبایی سروده اید دلنشین ☘️🌺🕊️
    که بر دل و جان نشست 🌱🌹💠🕯️

    زنده باد 👏👏👏👏

    نامی و مانا بمانید هماره و درخشان
    ☘️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹☘️

  13. مهدی سیدحسینی

    مرداد 19, 1402

    درود خانم خیاط پیشه
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی 🌹🌹

  14. امیر وحدتی "یگانه"

    شهریور 9, 1402

    درودها خانم خیاط پیشه. عارفانه ای زیبا مهمانتان شدم و لذت بردم. دستمریزاد بانو.
    🌼🌼🌻🌼🌼

  15. سیاوش دریابار

    شهریور 25, 1402

    سلام
    درود بسیار بر شما شاعر بزگوار
    بسیار زیبا و پند آموز
    قلم سبزتان شکوفا
    لطف تان مستدام
    موفق باشید و جاودان

  16. مدینه ترکاشوند

    شهریور 28, 1402

    سلام عزیز بانوی زیبا قلم
    هزاران درود بسیارزیبا

  17. نسرین حسینی

    مهر 19, 1402

    درودها برشما بانوجان

    بسیار زیبا بود ودلنشین
    همچون همیشه
    قلمتون مانا🍁🍂🍁🍂❤️❤️

  18. یاسر رشیدپور

    مهر 22, 1402

    درود و عرض ادب
    بسیار عالی و دلچسب بود استادبانوی گرامی ،
    سپاس فراوان نثارتان
    🌹🌹🌷🌺🌺🌺🌷🌹🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا