🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا

(ثبت: 262503) مرداد 10, 1402 

 

ای کاش بگذاری دمی با تو بمانم
ای مهربان ، ای نازنین ، آرام جانم

پیش نگاهم نقش باشد روی ماهت
نام قشنگت می شود ورد زبانم

داروی پیری کیمیای عشق باشد
ای کیمیا با عشق تو من هم جوانم

تو یوسفی و من زلیخای تو هستم
بگذار تا این قصه را از نو بخوانم

دل برده ای و می بری جان از کف من
دین و دلم را برده ای ، ای مهربانم

من گم شدم دیگر نمی بینم خودم را
سرگشته ی کوی تو بی نام و نشانم

شبگردم و دلداده ی روی تو زیبا
هم پای باران می رود اشک روانم

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
مرداد 1402

تقدیم به کیمیای عزیزم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مرداد 10, 1402

    سلام عشقم … توی آسمان دنبالت می گشتم می بینم که اینجایی
    دلتنگت بودم
    و راستی: سر کیمیای شما هم سلامت . اگر قبلا رنگ صورتت سرخ بوده و حالا زرد شده ، بدون که قبلا مس بودی و حالا به خاطر اینکه کیمیا ( اکسیر ) نزدیکت بوده طلا شدی و رنگت طلایی . به قول سعدی :

    گویند روی سرخ تو سعدی چه زرد کرد؟
    اکسیر عشق در مسم آمیخت زر شدم

    شرعی جان برام دعا کن به حدی حالم وخیمه که فکر می کنم تا دوساعت دیگه زنده نخواهم بود

  2. مهرداد عزیز
    مهرداد نازنین
    دوست خوب
    شاعر …
    از خط آخرت مو های بدنم سیخ شده و دلهره گرفته ام
    بلا دور باشد ؟ چه شده ؟
    شماره تلفن من 09123170843 است مرا بی خبر از حال خود نگذار
    کاری از دست من بر می آید
    من رو سیاهم ولی از خدا می خواهم به دل من نگاه نکند و شفای عاجل عنایت کند .

  3. عظیمه ایرانپور

    مرداد 10, 1402

    درود بر شما
    روان و دلنشین و زیباست
    قلمتان سبز🌹

  4. نسرین حسینی

    مرداد 10, 1402

    درودها برشما جناب شبگرد عزیز ارجمند قلمتون ماندگار 🌺🌺💚💚

    • مهر بانوی سرزمینم
      سلام و درود
      سپاس از بذل محبت شما
      دلم لبریز از سرور شد

  5. علی معصومی

    مرداد 10, 1402

    دروها بر شبگرد نازنین
    ♡♡♡
    یک لحظه چشمان تو را در خواب دیدم
    عمری دلآشوب تب این داستانم

    🌹🌹🌹

    • استاد معصومی بزرگوار و نازنین
      به مهر خواندید و بنده نوازی کردید
      سپاس از این همه محبت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا