🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهدی شریفی زاده

 

روشن تر از ستاره و خورشید است

خوانش: 80

سپاس: 2

یغما

از خویشتن راندی مرا؟ ای با همه اغیار یار

خوانش: 58

سپاس: 4

مهدی شریفی زاده

مادر

مهدی شریفی زاده 28 اردیبهشت 1402

 

اگرچه مِهرِ بدون حساب ازآن خداست

غزل

خوانش: 90

سپاس: 4

 

نیست بجز بوی مِی

چهارپاره

خوانش: 345

سپاس: 5

 

طریق بخل پیمودن طریق جهل و نابودیست

غزل

خوانش: 88

سپاس: 4

 

بفدای دلم کنم جان را

خوانش: 101

سپاس: 2

 

چشم مکارِ تو، اغوا میکند ابلیس را

غزل

خوانش: 65

سپاس: 1

 

درحضور مدعی از درد میگویی چرا؟

غزل

خوانش: 65

سپاس: 1

یک دم اگر نظر بنمایی

برمن ز لطف گاه به گاهت

خوانش: 61

سپاس: 4

 

بنازمت که چه نازی نگار دیده نوازم

غزل

خوانش: 58

سپاس: 7

مهدی شریفی زاده

خدایا

مهدی شریفی زاده 20 اردیبهشت 1402

 

از پرده برون ، درشده ای با همه آیا؟

غزل

خوانش: 71

سپاس: 3

 

نیست بخل و حسد و کینه مرا بر بنی آدم

غزل

خوانش: 72

سپاس: 3