🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهدی شریفی زاده

 

بخدا بغیر خدا اگر احدی سزد که خدا شود

خوانش: 121

سپاس: 3

 

رسد از صبا دم عیسوی

خوانش: 60

سپاس: 5

مدعی گر میزند هردم به هرجا لافِ عشق

تاکه سر دارد به تن دورست از اطرافِ عشق

خوانش: 103

سپاس: 9

 

بشنو از باقی تمام بحرها را مُستدَل

خوانش: 91

سپاس: 6

 

اندوه جان خسته گران شد

خوانش: 97

سپاس: 9

 

باشد به یقین ، کوثر قرآن  زهرا

خوانش: 72

سپاس: 7

 

رسید مژده ز پیکی عزیز و فرخ پی

خوانش: 97

سپاس: 6

 

نیست #امید و رمق

خوانش: 102

سپاس: 8

 

از تو آموخته گل ، آنهمه زیبایی را

غزل

خوانش: 103

سپاس: 8

 

چه خوشست گلرخان را شب و روز همکلامی

خوانش: 115

سپاس: 10

 

موسی میان طور امشب میهمان کیستی

خوانش: 86

سپاس: 7

 

در سینه ی خود سازم

خوانش: 69

سپاس: 8

 

عاجز از وصف لبش در دلِ آن شب لب بود

خوانش: 65

سپاس: 3

 

گذشت عمر گران در لیالی و ایام

خوانش: 90

سپاس: 5

 

خوفِ من از من رجا را دور کرد

خوانش: 104

سپاس: 3

 

گاهی خجالت میکشم از سن و سالم

خوانش: 78

سپاس: 1

در طریق عاشقی ترسو و بی باکیم ما

جمع اضدادیم ما سستیم و چالاکیم ما

خوانش: 71

سپاس: 4

 

پس کوچه های خاطره را گشتم

خوانش: 89

سپاس: 4

 

عیب مردم را بپوش ای زاهد نیکوسرشت

غزل

خوانش: 70

سپاس: 4

 

دلِ دریای من محصول چشمانیست بارانی

غزل

خوانش: 88

سپاس: 2