🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهران اسدپور

« به نام خدا »

گروهی حَرفِ دُشمن را شنیدند ؛

چهارپاره

خوانش: 795

سپاس: 3

« به نام خدا »

در پیله هر پروانه ای باقی بماند ؛

چهارپاره

خوانش: 1423

سپاس: 3

« به نام خدا »

فقط از سویِ ما هر گونه درخواست…

چهارپاره

خوانش: 1088

سپاس: 5

« به نام خدا »

به دستِ دیوِ طَمَع بَختِ ما نِگون تر شد ؛

چهارپاره

خوانش: 925

سپاس: 3

« به نام خدا »

یقیناً خالقِ افلاک و خاک است ؛

چهارپاره

خوانش: 1878

سپاس: 4

مهران اسدپور

موعظه…

مهران اسدپور 30 اردیبهشت 1398

« به نام خدا »

هم توصیه ات برایِ من تکراریست ؛

رباعی

خوانش: 454

سپاس: 6

« به نام خدا »

هر کس که نِشَسته در غمِ ایام است ؛

رباعی

خوانش: 2096

سپاس: 5

« به نام خدا »

تویی که نامت از اشعارِ من نمی افتد ؛

چهارپاره

خوانش: 559

سپاس: 5

مهران اسدپور

فراموشی…

مهران اسدپور 16 اردیبهشت 1398

« به نام خدا »

چاره اش خلوت است و خاموشی ؛

چهارپاره

خوانش: 539

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

مهران اسدپور

تاوان…

مهران اسدپور 09 اردیبهشت 1398

« به نام خدا »

خوانش: 295

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

« به نام خدا »

خوانش: 622

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

« به نام خدا »

یک عُمر نفهمیدم منظورِ جَرایِد را ؛

چهارپاره

خوانش: 950

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

«به نام خدا»

آن رفیقی که با تو یکرنگ است؛

چهارپاره

خوانش: 3490

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

مهران اسدپور

دوراهی…

مهران اسدپور 23 فروردین 1398

« به نام خدا »

چهارپاره

خوانش: 705

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

‍« بسم الله الرحمن الرحیم »

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ ؛

چهارپاره

خوانش: 3080

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

‍‍« به نامِ خدا »

هِنگامِ اِحتِضارِ تو « مادر » به چَشمِ خویش ؛

چهارپاره

خوانش: 2489

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

« به نام خدا »

نَذر کردی که یک ؛ « کبوتر » را ؛

چهارپاره

خوانش: 641

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

« به نام خدا »

بی خَبَر مانده بود از « مَعشوق » ؛

چهارپاره

خوانش: 316

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

« به نام خدا »

تا قیامت ؛ در « اِنزِوا » بودن ؛

چهارپاره

خوانش: 972

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

« به نام خدا »

تا که بر دوشَت نگیری کوله بارِ دَرد را …

تک بیت

خوانش: 1502

سپاس: 2

تعداد نظر: 1