🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهران اسدپور
مهران اسدپور

تلگرام…

مهران اسدپور 26 اردیبهشت 1397

« به نام خدا »

ندارم من قرار و صبر و آرام 

خوانش: 240

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

« به نام خدا »

 

خوانش: 221

سپاس: 5

تعداد نظر: 11

تعداد نقد: 1

مهران اسدپور

اوهام …

مهران اسدپور 06 اردیبهشت 1397

                    « به نام خدا »

 

خوانش: 264

سپاس: 3

تعداد نظر: 10

« به نام خدا »

 

خوانش: 338

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

تعداد نقد: 3

« به نام خدا »

چهارپاره

خوانش: 635

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

« به نام خدا »

باز ، اسفند است و بویِ «عید» می آید ، ولی ؛

چهارپاره

خوانش: 289

سپاس: 6

تعداد نظر: 15

« به نام خدا »

در یک شبِ زمستان ، دیدم که « نونهالی » …

خوانش: 298

سپاس: 8

تعداد نظر: 16

(( به نام خدا ))

با ” زبانِ شعر” گاهی میشود افسانه ساخت…

چهارپاره

خوانش: 651

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

(( به نام خدا ))

نکُن گلایه که با من ؛ جهان نمیسازد ؛

چهارپاره

خوانش: 374

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

( به نام خدا )

حال ایرانیان همه خوب است !

خوانش: 456

سپاس: 3

تعداد نظر: 12

تعداد نقد: 1

به نام خدا

از آن شبی که دلم ؛ پر کشید و شیدا شد ؛

سایر

خوانش: 605

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

                 

                        (( به نام خدا ))

خوانش: 903

سپاس: 4

تعداد نظر: 15

                          ( به نام خدا )

      ما که با هم ادعایِ “مهربانی” میکنیم ؛

خوانش: 298

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

« به نام خدا »

بَس که ما مشغولِ این ؛ «دُنیایِ وا نَفسا» شدیم

خوانش: 414

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

                      «به نام خدا»

        بیهوده نخور غُصِهٔ این دارِ فنا را ؛

خوانش: 345

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

« به نام خدا »

زبانها ، کاش ؛ با ، دلها ؛ یکی بود ؛

چهارپاره

خوانش: 556

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

                   « به نام خدا »

  خزان رسید و دلم بیقرار خواهد شد !

سایر

خوانش: 300

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

                              « به نام خدا »

          با نامِ او که نامَش ؛ تعبیرِ نابِ عشق است

خوانش: 582

سپاس: 12

تعداد نظر: 20

                          « به نام خدا »

         کاش ؛ جَنگی در جهان ، بر پا نبود

خوانش: 741

سپاس: 9

تعداد نظر: 17

                         « به نام خدا »

       اگر شدی تو زمانی ؛ « اسیرِ تنهایی »

خوانش: 249

سپاس: 4

تعداد نظر: 8