🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهران اسدپور

«به نام خدا»

چندی پیش شاعره ی فرهیخته و «اُم الشعرایِ» نامیِ شهرم «اصفهان» بانو «صغری رادهوش» خالقِ دو دیوانِ ارزشمند و شورانگیزِ «آوای دل» و «و آوای دیگر» با فروتنی و بنده نوازیِ مثال زدنی خود غزلی ناب را به حقیر تقدیم داشتند که بهانه ای شد برای سرودنِ غزلِ تقدیمیِ ذیل با همان وزن به این بانویِ بزرگوار و مادرِ معنوی…

خوانش: 2065

سپاس: 2

«به نام خدا»

در زمانی که اِستِطاعَت نیست…

چهارپاره

خوانش: 2338

سپاس: 5

‌«به نام خدا»

از جهان شِکوِه بی سبب نکنیم

چهارپاره

خوانش: 875

سپاس: 3

«به نام خدا»

باده نوشان رفیق و همدَردَند

چهارپاره

خوانش: 2266

سپاس: 4

«به نام خدا»

برای من قدحی مِی به رنگِ لاله بریز…

چهارپاره

خوانش: 303

سپاس: 3

«به نام خدا»

گفته بودی که هیچ آیینی…

چهارپاره

خوانش: 4054

سپاس: 1

«به نام خدا»

دیگر نگو از «عشق»… از این نام، میترسم!

خوانش: 5861

سپاس: 3

«به نام خدا»

پیچید حلقه ای اشک، در چشمهای «مادر»

مثنوی

خوانش: 1228

سپاس: 2

«به نام خدا»

با یک رفیقِ «حَجّار» در کارگاهی آرام…

چهارپاره

خوانش: 222

سپاس: 2

« به نام خدا »

به جایِ مَدح و ثَنا، از فساد بنویسیم ؛

چهارپاره

خوانش: 996

سپاس: 3

« به نام خدا »

چرا از ناکسان ساغر گرفتی ؟

دوبیتی

خوانش: 2344

سپاس: 3

« به نام خدا »

باید که به جانت بخری رنج و مِحَن را…

چهارپاره

خوانش: 1022

سپاس: 3

« به نام خدا »

دل از «ایران» نمی کَنَم، حتی…

چهارپاره

خوانش: 2606

سپاس: 1

« به نام خدا »

هرگز نَبَرَم دو روز از یاد…

چهارپاره

خوانش: 2538

سپاس: 6

« به نام خدا »

رازِ دل را از نِگاهِ مَست خواندن مُشکل است !

چهارپاره

خوانش: 7941

سپاس: 1

« به نام خدا »

من بنده یِ روسیاهِ سُست آیینم ؛

رباعی

خوانش: 1231

سپاس: 2

« به نام خدا »

با دعوتِ ادیبی یک شب کنارِ دریا ؛

چهارپاره

خوانش: 2534

سپاس: 3

« به نام خدا »

هر کس دلش بر آتشِ یک عشق می جوشد !

چهارپاره

خوانش: 593

سپاس: 1

« به نام خدا »

ای کاش در این شهر خراباتی بود ؛

رباعی

خوانش: 2335

سپاس: 3

« به نام خدا »

لذتم چون بدونِ منتِ خَلق…

چهارپاره

خوانش: 2923

سپاس: 4