🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

تک‌بیت شمارهٔ ۵۲ : یک ره ای آتش به فریاد سپند من برس

(ثبت: 169801)

یک ره ای آتش به فریاد سپند من برس

در گره تا چند بندم ناله و فریاد را؟

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا