🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۳۱۶ : بوی گل مژده آشوب جنون می آرد

(ثبت: 179138)

بوی گل مژده آشوب جنون می آرد

ناله بلبلم از پرده برون می آرد

مرو از راه برون بر اثر نکهت زلف

که سر از کوچه زنجیر برون می آرد!

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا