🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۴۸۷ : می تراود وحشت از بوم و بر کاشانه ام

(ثبت: 179309)

می تراود وحشت از بوم و بر کاشانه ام

دارد از چشم غزالان حلقه در خانه ام

دام زیر خاک سازد سیل بی زنهار را

بس که باشد گرد کلفت فرش در کاشانه ام

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا