🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۴۹۵ : چون نظر بر روی آن دشمن مروت می کنم

(ثبت: 179317)

چون نظر بر روی آن دشمن مروت می کنم

از بهار گریه گلریزان حسرت می کنم

تا به کی چون جام می عمرم به گردش بگذرد؟

مدتی در پای خم قصد اقامت می کنم

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا