🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۹۵ : تار و پود فلک از ناله پیچیده ماست

(ثبت: 178917)

تار و پود فلک از ناله پیچیده ماست

پیله اطلس گردون دل غم دیده ماست

نظر همت ما وسعت دیگر دارد

آسمان مردمک چشم جهان دیده ماست

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا