🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه غلطها !

(ثبت: 254982) دی 24, 1401 
چه غلطها !

 

چه غلطها !
اگر او نبود
چگونه دو سیب سرخ مینا
از شاخه ی تمنایم می رویید
که تا ابد آبیار بذر محبت باشم ؟
چه بودم مگر ؟
طفیل بی نوای نان و نامی
که از دولت نگاهش
به عیوق سعادت ، بر شدم و
همکاسه ی نامیان گشتم ؟
اگر او نبود
کدام ستاره از کدام کهکشان دور
سوختبار اجاق دلخوشی ام می شد ؟
مگر نه این است
که مادر تقدیرم به آب افکند
تا سر از حریم عافیتش در آورم و
پیامبر این قبیله ی هزار افسون هزار ستیزه شوم
که هنوز از راز مسیحا بی خبرند !

می گویند :
دست شعورش به شاخه ی شعرت نمی رسد
رهایش کن !!
چه غلطها !!!
خانمم خود شعری ست به خدا
که خدایش سروده ست ..

 

۹ آذر ۹۶
فاز ۱۴ عسلویه

اینم هدیه ی مانا به خانم زیبا و نجیبش ❤🌹