🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار شادان شهرو بختیاری

 

مرا ، تشنگـی سَمـت مَسجد کشاند

قطعه

خوانش: 110

سپاس: 4

 

عید ما روزیست که, باشیم صاحب اختیـار

غزل

خوانش: 130

سپاس: 6

 

در خودم گشتم و در خلوتِ دل آخردست

غزل

خوانش: 193

سپاس: 8

تعداد نظر: 22

 

هرکس کمـان گرفت , کـه آرش نمی شود

غزل

خوانش: 199

سپاس: 10

تعداد نظر: 16

 

دستگیـری کـرد بایـد خَـلق را , تـا لازم اند

غزل

خوانش: 121

سپاس: 5

 

آخر هفته ولی اولِ آذرماه است

شعرنو-نیمایی

خوانش: 462

سپاس: 6

تعداد نظر: 21

 

رویَد از کِتفِ قفس ها ، بال ها

شعرنو-نیمایی

خوانش: 360

سپاس: 7

تعداد نظر: 16

شعرنو-نیمایی

خوانش: 690

سپاس: 12

تعداد نظر: 34

تعداد نقد: 9

 

ای کـه بعد از مرگــم آیی بر سـرِ سنـگِ مــزارم

غزل

خوانش: 472

سپاس: 13

 

همه در” کیش” می گردند و من در”خویش” می گردم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 837

سپاس: 6

تعداد نظر: 20

🔰🔰🔰

گفتگو دارند، .. اما بی صدا…

شعرنو-نیمایی

خوانش: 822

سپاس: 13

🔰🔰🔰

( تلخ – طنزی ست ),.. که شب را تا صُبح …

شعرنو-نیمایی

خوانش: 641

سپاس: 11

تعداد نظر: 16

🔰🔰🔰

کجــا ای شیــــخِ سر تــا پــا تظــاهـر

قطعه

خوانش: 1046

سپاس: 7

تعداد نظر: 14

تعداد نقد: 5

🔰🔰🔰

دیرسالیست , که در کوچه ی تنهایی شب ,…

شعرنو-نیمایی

خوانش: 589

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

تعداد نقد: 2

خوانش: 417

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

شعرنو-نیمایی

خوانش: 435

سپاس: 8

تعداد نظر: 13

شعرنو-نیمایی

خوانش: 537

سپاس: 6

تعداد نظر: 16

شعرنو-نیمایی

خوانش: 656

سپاس: 4

تعداد نظر: 13

 

🔰🔰🔰

خوانش: 974

سپاس: 9

تعداد نظر: 17

تعداد نقد: 2

شعرنو-نیمایی

خوانش: 363

سپاس: 5

تعداد نظر: 7