🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

تک‌بیت شمارهٔ ۲۵ : چنان به فکر تو در خویشتن فرو رفتیم

(ثبت: 169774)

چنان به فکر تو در خویشتن فرو رفتیم

که خشک شد چو سبو دست زیر سر ما را

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا