🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۴۹۷ : نیست ناخن در کف و مشکل گشایی می کنم

(ثبت: 179319)

نیست ناخن در کف و مشکل گشایی می کنم

کار عالم را به این بی دست و پایی می کنم

نیست مانند سپند از سوختن فریاد من

دور گردان را به آتش رهنمایی می کنم

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا