🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حتا خیالم تحت اشغال کسی نیست

(ثبت: 730) بهمن 15, 1394 
حتا خیالم تحت اشغال کسی نیست

این روزها دیگر دلــــــــــم مال کسی نیست 
حتا خیالـــــــــــــم تحت اشغال کسی نیست 

تنهای تنهـــــــــــــــا در غزل ها غرق عرقم 
احساس من دیگــــــــر به دنبال کسی نیست 

حتا دلـــــــــــــــــــــم پرواز را از یاد برده 
دنیای مــــــــــــن زیر پرو بال کسی نیست 

باران نبار امشب سکــوتم خیس خیس است 
روی سر احساس من شــــــال کسی نیست 

رودم به دریا می روم تا زنــــــــــده هستم 
هرچند راهم روبه گــــــــودال کسی نیست 

تا موج های غم به ساحـــــــــل میزند مشت 
دریا اسیر ذهن سیــــــــــــــال کسی نیست 
جابر ترمک