🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهران اسدپور

 

سِپاس و شُکرِ فَراوان… خُدایِ عالِم را…

چهارپاره

خوانش: 331

سپاس: 3

 

جایِ اِثباتِ اینکه از هَمه کس…

چهارپاره

خوانش: 541

سپاس: 0

 

مَـرا آن دَم کـه فارِغ بودَم از دَرد…

چهارپاره

خوانش: 514

سپاس: 4

 

مَعنیِ «اِخلاص» را… شیخی برایَم باز کرد

خوانش: 379

سپاس: 4

 

اِصفَهان اِی شَهرِ مَدفون زیرِ دود

چهارپاره

خوانش: 248

سپاس: 4

 

اگر شاعر وَ یا… رُمان نویسی…

چهارپاره

خوانش: 966

سپاس: 2

جِدالِ بینِ اَدیان… «اِعتِقاد» است

چهارپاره

خوانش: 1133

سپاس: 3

 

اگر هستی مُسَلمان، عِیبِ خود بین

چهارپاره

خوانش: 1935

سپاس: 2

 

در غیابِ عُقاب، پَشّه… کَس است

چهارپاره

خوانش: 632

سپاس: 2

 

مِس کُنید ای طلاگران ما را

چهارپاره

خوانش: 731

سپاس: 5

«به نام خدا»

مثلِ یک کابوس می مانَد جهانم سال هاست

خوانش: 290

سپاس: 5

 

نوشته بود؛ برایم همیشه دلتنگ است…

چهارپاره

خوانش: 755

سپاس: 5

 

بَس که از دُنیایِ غَمگینَم، زُدودی گَردها…

چهارپاره

خوانش: 223

سپاس: 5

 

گفتَمَش «پیرِ دِیر» را، که چه چیز…

چهارپاره

خوانش: 268

سپاس: 3

 

تا به کِی حرفِ رنج و غم بزنیم؟

چهارپاره

خوانش: 1997

سپاس: 2

 

شکوهِ «نظم» را با عشق آمیخت ؛

چهارپاره

خوانش: 455

سپاس: 4

 

دلیلِ دردت «آلامِ وطن» بود

چهارپاره

خوانش: 1023

سپاس: 6

 

روزی که از این جهان رَوَم، خاک شَوَم…

رباعی

خوانش: 636

سپاس: 1

«به نام خدا»

ای که میگویی برایم دائم از ؛ «روزِ حساب»…

خوانش: 1338

سپاس: 5

 

بی دین و دیانتی و بی ایمان؟ باش!

رباعی

خوانش: 2100

سپاس: 2