🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار صباغ کلات

ذره  ذره ،  می چکم ؛ در چشـم تو

بغض، اگر یاری کند ؛ جریان سوند

خوانش: 956

سپاس: 9

تعداد نظر: 23

کاش ! یک  بار دگر ، روح ، به تن،  برگردد

شیر سان ، چنگ زنان ، کنده کفن ، بر گردد 

قصیده

خوانش: 869

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

هسـتی ، دروغ  زد  ؛ برِآدم ، ز شعـوذت

زنجیر  گندمک  به گلو ؛ از دری ،  به  در

قصیده

خوانش: 787

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

سجـده به خـون شهیـد

وصلت صوم و صلات، فصل صیانت چشید

خوانش: 857

سپاس: 7

بوسه ی کنـج لـب و کنجـلی گـونه ی چپ

یک مجال ست ؛ و به سالی نشود؛ تکرارش

خوانش: 876

سپاس: 8

تعداد نظر: 10

عشق را ، پروا ، نکن ؛ هر چند، پر ، وا یی ؛ درست

لحظه ای ،  پر وا. نه شو ؛ در بعد پروا یی ، درست

قصیده

خوانش: 675

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

رمضان ؛ گفت : کمی ، کم  بخورد ؛ گنده شکم

نه که ؛ شب یورشی، ازدم ، بخورد ؛ گنده شکم

قصیده

خوانش: 719

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

غنچه ات گل شد؛ عزیزم ! پس چه را؟ تقدیم، نه

ابـرویـی ، انداخـتی  بـالا ؛ که ، چـی ؟ تصمیم ، نه

خوانش: 882

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

میلادمسعود. منجی بشر ، مبارک !

…………………………………….

خوانش: 785

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

صباغ کلات

زنگ آخر

صباغ کلات 25 اردیبهشت 1395

دست ، در تودیع بودم ؛ ماهی یی ، کز شست ، رفت 

بندِ بر دل بسته ام را ، تا جگر ، پیوست ؛ رفت 

خوانش: 249

سپاس: 7

تعداد نظر: 16

صباغ کلات

آفت الکرسی

صباغ کلات 18 اردیبهشت 1395

وفا ، شد خرده  مشتاقی ؛ به هر دفتر ، نمی گنجد

که این میراث فرهنگی ست ؛ درباور ، نمی گنجد

خوانش: 1311

سپاس: 8

تعداد نظر: 15

صباغ کلات

از جنس دوم

صباغ کلات 11 اردیبهشت 1395

از جنس د و م .

عشـوه از صد چشمه ملهم ،می فروخت

خوانش: 545

سپاس: 10

تعداد نظر: 16

صباغ کلات

تا راما

صباغ کلات 01 اردیبهشت 1395

عشق یک موهبت ست ؛ عارض ناکس نشود

 شاه  بیــدار دلان  ، بـرده ای ، اخرس  نشود

خوانش: 850

سپاس: 8

تعداد نظر: 14

صباغ کلات

اعتکاف

صباغ کلات 29 فروردین 1395

جاری یی درمن ؛ چو عطرگل به گلشن، دربهار

پرشکوفـــه ، دیدني است ؛ آغـوش باز  بي قرار

خوانش: 957

سپاس: 8

تعداد نظر: 15

صباغ کلات

واسوخت

صباغ کلات 21 فروردین 1395

رخ  نمودی ؛ و گذشتی ؛ نه که ، از شیدایی

خواستی ؛ سوختـه  بینی ؛ گذری ، سر پایی

خوانش: 638

سپاس: 11

تعداد نظر: 14

صباغ کلات

مرحومه ها

صباغ کلات 12 فروردین 1395

رازهستی دوستی ست ؛ آنهم ،که در تحریم مرد

عشق  را ، سستی  برارکان آمد ؛ و تحکیم، مـرد

قصیده

خوانش: 773

سپاس: 9

تعداد نظر: 17

خـلـوت شـاهــد ، ســرایـد ؛ کــومـه اش :

کاخ صـد اشـکـوب سنگیـن ، شعـر نیست

بحر طویل

خوانش: 744

سپاس: 10

تعداد نظر: 21

نوروزتان فرخنده باد . 

رسیدن عید سعید ایرانی را ، به تمام عزیزان ، تبریک می گویم .

خوانش: 801

سپاس: 8

تعداد نظر: 19

عاشقی آمد ؛ ز راهی دورِ دور …. از تاشکند

خدمتِ حوری،که تا، برد؛ وعروس چاچ کرد

قطعه

خوانش: 637

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

زیرسقف شرم

بـا نگاهش شـد ؛ طلـب کارم ، که من

خوانش: 905

سپاس: 8

تعداد نظر: 17