🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهران اسدپور

             

                       « به نام خدا »

خوانش: 375

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

                          « به نام خدا »

    یک برگ نیاُفتَد به زمین تا تو نخواهی… 

خوانش: 1528

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

                         « به نام خدا »

 

خوانش: 657

سپاس: 6

تعداد نظر: 13

مهران اسدپور

غزل …

مهران اسدپور 23 مرداد 1396

                        « به نام خدا »

       غزل همیشه نباید که عاشقانه شود

خوانش: 367

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

                                      « به نام خدا » 

    خوش به حالِ آنکه صادق بود و دل بر حق سپُرد …

سایر

خوانش: 484

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

                           « به نام خدا »

روح و جانم بعد از این با عشق هم مأنوس نیست

خوانش: 309

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 2

« به نام خدا »

سکوت نقطهٔ عطفی برای فریاد است

چهارپاره

خوانش: 385

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

                     « به نام خدا »

به خاک و خون تو کشیدی دلِ مرا ، ای عشق

خوانش: 577

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

                        « به نام خدا »

        کسی که غیر رذالت رهی نمی پوید…

سایر

خوانش: 506

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

                         « به نام خدا » 

 در این مسیرِ موازی یکی شدن خواب است

خوانش: 539

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

                     « به نام خدا »

انتظاری نیست از آنکس که بنیادش بد است…

چهارپاره

خوانش: 3436

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

                             « به نام خدا »

             میکنم یادی ز یارانی که دیگر نیستند

خوانش: 361

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

             « به نام خدا »

میتوان با شاخه ای گل خاطری را شاد کرد

خوانش: 655

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

                         « به نام خدا »

  بیا و بشنو که این نغمه نیست اعجـاز است

دوبیتی

خوانش: 1403

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

                  « به نام خدا »

به جز وجودِ عزیزت مرا پناهی نیست

خوانش: 379

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

                     « به نام خدا »

اگر به کُنجِ خرابات، مَستِ مَستی، باش..

دوبیتی

خوانش: 595

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

                           « به نام خدا »

چرا کسی که ز حرف حساب میترسد؟

خوانش: 929

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

              « به نام خدا »

نماز و روزه اگر حُرمتِ مسلمان است

خوانش: 725

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

          « به نام خدا »

ای کاش هر چه هستیم اهلِ ریا نباشیم

خوانش: 775

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

          « به نام خدا »

با درود ؛

خوانش: 325

سپاس: 2

تعداد نظر: 6