🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهران اسدپور

                                          « به نام خدا »

                            چنان اعجازِ تحریرش خیالیست …

دوبیتی

خوانش: 738

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

       « به نام خدا »

این طَمَع بر کام دشمن زهر شد

دوبیتی

خوانش: 690

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

        « به نام خدا »

بخت، گهی از تو نهان میشود 

خوانش: 698

سپاس: 4

تعداد نظر: 12

مهران اسدپور

عیب جو …

مهران اسدپور 31 اردیبهشت 1396

          « به نام خدا »

عیبِ ما را در حضور ما بگو ؛

خوانش: 679

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

مهران اسدپور

کابوس …

مهران اسدپور 27 اردیبهشت 1396

                         « به نام خدا »

       

دوبیتی

خوانش: 368

سپاس: 8

تعداد نظر: 6

                 « به نام خدا »

تو زادگاهِ منی؛ خاکِ گُل فِشانِ منی ؛

خوانش: 684

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

               « به نام خدا »

دلگیرم از تبانیِ این ؛ حِزبِ بادها ؛

دوبیتی

خوانش: 501

سپاس: 7

تعداد نظر: 9

مهران اسدپور

بی نیاز …

مهران اسدپور 13 اردیبهشت 1396

                   « به نام خدا »

عمرِ لبخندِ تو کوتاه است و تاوانش دراز ؛

خوانش: 824

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

           « به نام خدا »

از آن زمان که به عشقِ تو مبتلا شده ام ؛

خوانش: 614

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

                 « به نام خدا »

مدهوشِ بزرگی و جلالِ تو چنانم؛

خوانش: 405

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

     « به نام خدا »

شب، سیاهی، سکوتِ معنی دار ؛ 

چهارپاره

خوانش: 447

سپاس: 4

تعداد نظر: 12

                 « به نام خدا »

اگر چه موسمِ گُل، فصلِ بیقراری نیست ؛

خوانش: 546

سپاس: 10

تعداد نظر: 17

« به نام خدا »

همه در اضطرابِ فردائیم ؛

خوانش: 731

سپاس: 13

تعداد نظر: 20

                          « به نام خدا »

 قلم به دفترِ شعرم ؛ شبانه می گرید

خوانش: 378

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

                          « به نام خدا »

کِنارِ دشتِ بزرگی که سبز و مِه زده بود؛

دوبیتی

خوانش: 694

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

مهران اسدپور

آینه…

مهران اسدپور 08 فروردین 1396

« به نام خدا »

می نشینم پیشِ رویِ آیِنه ؛

چهارپاره

خوانش: 413

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

    

                        « به نام خدا »

دوبیتی

خوانش: 462

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

                     « به نام خدا »

این صدایِ پایِ نوروز است یا بانگِ بلاست؟

دوبیتی

خوانش: 399

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

« به نام خدا »

 به ظاهر ؛ جملگی با هم رفیقیم ؛

خوانش: 381

سپاس: 5

تعداد نظر: 15

« به نام خدا »

عقربهٔ ساعتِ شَمّاطِه دار ؛

چهارپاره

خوانش: 736

سپاس: 8

تعداد نظر: 12