🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

هزاره ادب پارسی
آخرین مطالب
آخرین اشعار

طبقِ نظـــرِ ناظـــرِ لبخندِ شما

در ذوق و سلیقــهٔ لبِ قندِ شما

رباعی

خوانش: 14

سپاس: 1

 

وقتی نگاهت شاد و لبخند تو مطلوب است

غزل

خوانش: 5

سپاس: 0

نزهت عاشری

فروشنده

نزهت عاشری 12 خرداد 1403

 

عشق من؛ آواره ام بی تو در این شهر شلوغ

چهارپاره

خوانش: 3

سپاس: 0

 

پـس از مـرگـم ؛

سایر

خوانش: 4

سپاس: 0

بسمه الله النور

نگاه آشنایی

غزل

خوانش: 6

سپاس: 0

 

تمرین مرگ می کنم امروز و روز بعد

خوانش: 4

سپاس: 0

دئدیم ای گول اورگیم ایچره نهال ایله میسن

سینمی تنگه سالیپ عشقی محال ایله میسن

غزل

خوانش: 2

سپاس: 0

سارا (س.سکوت)

مادر

سارا (س.سکوت) 11 خرداد 1403

 

آه هرگز تو نگفتی،… غمِ تو پنهان بود

غزل

خوانش: 83

سپاس: 5

 

در مسیر باقر آبادم به سمت نیمه ور

غزل

خوانش: 30

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

ناتوانم تو خوب می دانی

چهارپاره

خوانش: 25

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

کوتاهم‌ را

سپید

خوانش: 76

سپاس: 7

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 3

می خواهم

مسیر ابر و باران را رفیق راه می خواهم

غزل

خوانش: 24

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

نزهت عاشری

وابسته

نزهت عاشری 11 خرداد 1403

 

من همون دیوونه ی احساسی ام که شعرتو میگه

ترانه

خوانش: 19

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

ئەمن ئاڵایکی بێ‌وەڵاتم،

هاشور در هاشور

خوانش: 17

سپاس: 2

بسم اللطیف

بی محبت

غزل

خوانش: 22

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

رها فلاحی

آزادی

رها فلاحی 11 خرداد 1403

 

کبوترها که می‌خوابند،

هاشور

خوانش: 16

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

دلم گرفته از تمام آدمها

خوانش: 17

سپاس: 2

 

دل نازک است می‌شکند دست مزن

سایر

خوانش: 18

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

آسمان تاریک است

سایر

خوانش: 18

سپاس: 2

 

اگر می شد تمام مرزها را حذف می کردم

غزل

خوانش: 54

سپاس: 6

تعداد نظر: 3

تعداد نقد: 2

 

ای شعر من پیِ سخن حق ،قلم بزن

غزل

خوانش: 57

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

 

خدا لبخند زد و گفت:

خوانش: 78

سپاس: 6

تعداد نظر: 17

 

تا نخبه و اهل فن نیایند به یاد

رباعی

خوانش: 32

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

شباهنگام که می زدتیشه، غم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 31

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

درد میکشم هرزگاهی

چهارپاره

خوانش: 22

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

در خاموشی شب

سپید

خوانش: 23

سپاس: 2

نیما ولی زاده

آینه

نیما ولی زاده 10 خرداد 1403

 

تصویرِ کیست در آینه ، من یا تو این تقدیرِ ماست

خوانش: 21

سپاس: 2

بهراد حجتی

تاریکی

بهراد حجتی 10 خرداد 1403

 

در سیاهی شب

خوانش: 20

سپاس: 1

هایکو – شماره ۷۴

شیرینی و ترشی توامان

هایکو

خوانش: 17

سپاس: 1

 

به خدا چه زود ماتم شد

خوانش: 20

سپاس: 1